חברת ניקיון בנתניה החל מ-350 ש"ח מהיום להיום

חברת ניקיון » ניקיון בתים בארץ » חברת ניקיון בנתניה החל מ-350 ש"ח מהיום להיום
שירות ניקיון בנתניהמחיר
ניקוי ופוליש לדירת שני חדרים בנתניה (3 שעות)החל מ-350 ש"ח
ניקיון לדירה/בית שלושה חדרים בנתניה (4 שעות)החל מ-380 ש"ח
ניקיון דירה/בית ארבעה חדרים בנתניה (5 שעות)החל מ-450 ש"ח
ניקיון דירה/בית חמישה חדרים בנתניה (7 שעות)החל מ-630 ש"ח
שעת ניקיון של חברת ניקיון מעבר ל-7 שעות בנתניההחל מ-90 ש"ח
המחירים כוללים מע"מ

כשפותחים עסק חדש, הדאגות העיקריות הן בדרך כלל להשגת עבודה והכנסה. אולם ככל שהעסק צומח, מתווספות מטלות ניהוליות יומיומיות כגון טיפול בעובדים, ארגון פעילויות משרדיות ודאגה לניקיון המשרד. לא מעט יזמים מצליחים מספרים כי בימיהם הראשונים הם עצמם טאטאו וניקו בסוף כל יום עבודה, שכן עדיין לא הרוויחו מספיק כדי לשכור שירותי ניקיון. אם הגעתם לנקודה שבה המשרד שלכם דורש ניקיון שוטף, אנו כאן כדי לסייע לכם לבחור את חברת הניקיון המתאימה ביותר לצרכים שלכם בנתניה.

גודל השטח לניקיון בנתניה

ראשית, יש למדוד במדויק את השטח הכולל של המשרד במטרים רבועים. כדאי לחלק את המדידה לאזורים – חדרי משרד, חדר ישיבות, מטבחון, שירותים וכדומה. יש לציין גם את סוג הרצפות בכל אזור – שטיח/פרקט/אריחים וכמה חלונות קיימים. שטח גדול יותר אומר שנדרש יותר זמן ניקיון, לכן המחיר עולה. חברת ניקיון טובה תבקש למדוד בעצמה את השטח לפני מתן הצעת מחיר, על מנת לתת הערכה מדויקת.

ניקיון שירותים ומטבח בנתניה

שירותים ומטבח דורשים טיפול מיוחד ויסודי הרבה יותר מחדר משרד רגיל. בשירותים יש צורך בניקוי יסודי של האסלות והכיורים, רחצה וחיטוי של כל המשטחים. במטבח נדרש ניקוי שולחנות, כיור, מקרר ומדיח, פינוי אשפה ושטיפת כלים. מומלץ להגדיר במדויק למה אתם מצפים במסגרת ניקיון השירותים והמטבח ובאיזו תדירות. שירותים מלוכלכים הם הגורם השכיח ביותר לתלונות של עובדים ולקוחות על איכות ניקיון ירודה.

פירוט העבודות הנדרשות

חשוב לפרט מה צריך להיות כלול בעבודת הניקיון היומית/שבועית – האם מדובר רק בטאטוא ושטיפת רצפות או שאתם מצפים גם לניקוי יסודי של שולחנות עבודה, ארונות ומדפים, פינוי פחי אשפה מלאים למיכל האשפה הראשי, שטיפת חלונות וויטרינות, שאיבת שטיחים וכסאות ועוד. ככל שיש יותר מטלות, כך נדרש זמן רב יותר והמחיר עולה בהתאם.

תדירות הניקיון הרצויה בנתניה

אחת לשבוע? פעמיים-שלוש בשבוע? מדי יום? תדירות הניקיון משפיעה רבות על המחיר החודשי. אם המשרד בנתניה קטן ואין בו תנועה רבה של אנשים אולי אפשר להסתפק בניקיון פעם בשבוע. משרד גדול ועמוס ידרוש ניקיון יומיומי. מומלץ למצוא את נקודת האיזון בין המחיר לבין שמירה על רמה נאותה של ניקיון שתשביע את רצון העובדים והלקוחות.

שעות הניקיון והשגחה

ניקיון יכול להתבצע לפני תחילת יום העבודה, בסופו או במהלכו. יש יתרונות וחסרונות לכל אפשרות. ניקיון בנוכחות העובדים עלול להפריע לתפקוד התקין אך חוסך עלויות הכרוכות בניהול השגחה נפרדת. מנגד, ניקיון שלא בנוכחות העובדים מצריך השארת מפתחות וגישה חופשית של הניקיון לחדרים, נושא שלא כל החברות מרגישות בנוח איתו.

תקציב מיועד לניקיון בנתניה

לפני הזמנת הצעות מחיר מחברות ניקיון, רצוי לקבוע תקציב חודשי מקסימלי שמוכנים להשקיע בניקיון המשרד. סכום של 2-4 אלף שקלים לחודש עבור משרד בינוני הוא סביר. בהתאם לתקציב, ניתן לבחון את ההצעות ולמצוא את האיזון האופטימלי בין מחיר לאיכות הניקיון.

לאחר שהגדרתם בבירור את צרכי הניקיון של המשרד בנתניה, הגיע הזמן ליצור קשר עם חברות המתמחות בתחום. מומלץ להימנע מלשכור מנקים פרטיים ובמקום זאת לבחור חברה מקצועית המתמחה בניקיון משרדים ובעלת ניסיון בתחום זה.

חברה מסוג זה מפעילות צוות עובדים קבוע ומיומן שעבר הכשרה ייעודית לניקיון משרדים, בניגוד למנקים פרטיים שעלולים להיעדר באופן בלתי צפוי. בנוסף, חברת ניקיון תספק לכם שירות אמין ועקבי ברמה מקצועית גבוהה, תוך שימוש בציוד וחומרים מתאימים. כך תוכלו להיות רגועים שהניקיון יבוצע באופן שוטף ובהתאם לשביעות רצונכם.

מדוע כדאי להזמין חברת ניקיון למשרד בנתניה במקום לנקות לבד?

רבים מבעלי העסקים הקטנים בנתניה בוחרים בתחילה לחסוך בהוצאות ולנקות את המשרד בעצמם או על ידי העובדים. אולם כדאי לשקול להזמין חברת ניקיון מקצועית, שכן זה יכול להיות יעיל ומשתלם יותר בטווח הארוך.

חברת ניקיון מקצועית שולחת צוות עובדים מיומן שיכול לבצע עבודת ניקיון יסודית ואיכותית בזמן קצר יחסית. לעומת זאת, כאשר אתם או העובדים שלכם מבצעים את הניקיון, הזמן שמושקע בכך נלקח ממשימות חשובות ופרודוקטיביות יותר לקידום העסק.

כמו כן, לחברות ניקיון יש ציוד מתקדם, חומרי ניקוי יעילים והכשרה בשיטות ניקיון אשר הופכות את התהליך ליעיל ואיכותי יותר. חשוב גם לזכור כי עובדי ניקיון מקצועיים מבוטחים היטב גם במקרה של תאונה או נזק שעלול לקרות במהלך העבודה.

חברת ניקיון בנתניה

שאלות ששואלים על חברת ניקיון בנתניה

חברת קלינינג בסט מציעה שירות של חברת ניקיון בנתניה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 077-2303263 ונשמח לעמוד לשירותכם.

כמובן שכן! נשמח לתת לכם שירות ומענה טלפוני ולהגיע עוד היום לבצע אצלכם שירותי ניקיון.

המחיר מאוד תלוי בשעות הניקיון המבוקשות ולכן אנחנו מצרפים מחירון כבר בראש העמוד לשירותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *